cadeauicon--discounteuroicoon_filtericoon_icoon/bushalte_NS_BlueNS_spoordeel_iconsicoon/koffie_beker_NS_Blueicoon_icoon/koffie_beker_NS_Blueicoon_stoelAsset 11OV punticon_overcheckicoon_poi--smallicoon/POI_NS_Blueicoon_refreshicon--subscription-route-freesterAsset 10
Naar content

Hoofdnavigatie

NS Zonetaxi doet haar uiterste best om uw rit op tijd en goed te laten verlopen. Toch kan het zijn dat u klachten heeft. Als geregistreerde klant kunt u uw klacht kwijt via het overzicht van uw gereden ritten.


Bij de rit waarover u een klacht heeft, vindt u direct de mogelijkheid een klacht in te dienen. Zo is uw klacht altijd gekoppeld aan een specifieke rit. Bent u niet geregistreerd, dan kunt u telefonisch contact opnemen met NS Zonetaxi (0900 – 6798294) of een e-mail sturen naar nszonetaxi@transvision.nl.